torsdag 26 mars 2009

UPDATE!!!

Yes! Jag har varit trög på att uppdatera men det är säkert bara 2 pers som följer min blogg utan att jag måste tvinga dom D: Aja men men...Nu sitter jag här och chillar det är studiedag imorgon :D ingen skola YAY undra vad lärarna gör under studie dagen XD Jag har hittat min klänning till balen mamma ska köpa den snart :D den var bara 300 kr. Undra hur balen kommer bli typ as boring säkert Jag pallar inte ladda upp en bild på klänningen men jag gör det nån gång om jag pallar!Snart ska jag städa mitt rum och kolla på skins som är världens bästa program och efter det ska jag plugga matte D: och efter det vet jag inte XD!!!

Aja ses
xoxo Jasmine

Lyssnar på: Heart Surgery Isn't That Bad-Jeffree Star
Humör: Lat och Stressad



Nej mina händer är inte så stora XD

1 kommentar:

  1. Dina händer är bra påre mesta.
    Klänningen var asfin.
    Saknar dig.

    SvaraRadera