fredag 6 mars 2009

Diss, skratt och former

Tjja idag va det chill snart ska jag dra och göra en masa grejer. Jag är frisk igen :D!!!N är en dissare D: men jag älskar henne vi måste fan käka kebab igen!!Jag träffade B's kille idag hahaha jag hatar och umgås med par men det var rätt chill med dom idag :D jag berättade en massa historier om min klass och folk jag känner och jag och B blev as flummimga skrattade åt allt och hennes kille blev lite WTF men men jag och B har sämst humor. Jag måste säga att jag är skit hungrig!!!Jag förstår inte hur folk kan ha ätstörningar mat är kärlek <333333333333 och det är fult och se som en platt skellet utan former(om man är tjej en kille med former är skulle vara weird). Så ät folk!!!
aja nu drar puss
Jasmine
Humor:Hungrig
Lyssnar på:Ooh La-The Kooks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar